piątek, 20 kwietnia 2012

padam.

wybacz . ale więcej nie chcę . nie chcę powtórek . one bolą . nie chę . znaczy.. chcę . ale nie teraz. daj mi odpocząć , uporządkować wszystko .. spokojnie . ja nie zapomnie , nie przestane kochać , nie przestanę tęsknić i pragnąć . NIGDY . ale nie teraz .. to wszystko za bardzo bolało , za dużo słów padło , za bardzo zostałam zraniona .. po prostu nie daję rady . zrozum mnie . nie jest mi łatwo ..

TYLE MAM DO POWIEDZENIA NA DZIŚ. JESTEM WYCZERPANA ZE WSZYSTKICH POZYTYWNYCH EMOCJI, SIEMA!

2 komentarze:

  1. Biedna Sanczi ! :( ♥
    Kochana, potrzeba czasu, bo jak wiesz, czas przyzwyczaja do bólu a później leczy rany. Jeżeli nie jesteś gotowa na coś na co nie masz ochoty, to po prostu tego nie rób. Założę się, że wokół siebie masz wielu innych ludzi, którzy Cię kochają i których Ty kochasz, wiec zwróć uwagę na nich, a nie na osobę, która tak cholernie Cię zraniła.. :( :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakiś zwyrodnialec i dupek z tego kogoś co Ciebie tak zranił!;/ Życzę Ci tego, abyś szybko odzyskała siły do życia i zadowolenia z niego(życia)!:)

    OdpowiedzUsuń