poniedziałek, 2 kwietnia 2012

coldcoldcold!

cześć ;*
ogólnie to dzień mija mi bez żadnych większych zastrzeżeń, w szkole okej, 1 z chemii to nie to o czym marzyłam ale powinnam to poprawić, w środę czeka mnie poprawa moich pięknych ocen z historii, ogólnie muszę się za siebie wziąć. jutro? trzeba ogarnąć 6 lekcji, później spacer z moją Norweżką i może dołączy się Karol. ;) środa z pedałkami, czyli Kołacz wita, a czwartek nocka z Alką i Olką + może wpadną chłopcy i trochę odpałów jak zawsze. mam nadzieję, że mój aparat do tej pory się naprawi! a dzisiaj mam ochotę na babeczki, więc moja kuchnio szykuj się na podboje kulinarne! teraz może trochę zdjęć z ostatniego wypadu z Paulą ;*;*



no to teraz muszę ogarnąć naszą konfę, bo jeszcze chwila i będą nici z Kołacza. cześć ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz