piątek, 30 marca 2012

Pięknie!

cześć kochani. ;)
przez kilka dni nie było mnie tu, bo nauka, blog i czas dla przyjaciół nie idą w parze. dzisiaj znalazłam chwilę, żeby coś tutaj napisać w końcu trzeba, żeby was nie zaniedbać. ostatnio dni mijają mi bardzo pociesznie, dużo przypałów i wspaniałych ludzi którzy zamieszkali w moim sercu i odbudowali zaufanie na nowo. bardzo się cieszę, że po raz kolejny umiałam zaufać i pokochać dwa razy mocniej niż poprzednio. jestem z siebie cholernie dumna bo nie spodziewałam się, że to wszystko się tak potoczy. dopiero wróciłam ze spaceru z Pauliną, Anią i Kubą, stwierdzam iż był to najlepszy wypad jaki do tej pory mieliśmy. kaseton, biedronka, mecz, biedronka, park, krzak, czekoladowe papierosy,śmiech, babcia, zosia, dziadek, wnuczka, policja, zajebisty humor,buziak a co najważniejsze ONI. tak to jest właśnie to co kocham.
 ODWAGA - to kontrola nad strachem , a nie jego brak .
`Przyjaźń między kobietą a mężczyzną powinna 
być szyta cieniutką nitką miłości  `
no właśnie, CIENIUTKĄ.. ostatnio mam nie lada  problem, moje myśli są zatłoczone, głowa pęka. zastanawiam się co ze mną jest nie tak, co zrobiłam źle i jak mogłam tego nie zauważyć. najgorszy problem jaki może być jest wtedy gdy twój przyjaciel, z którym spędzasz wiele czasu, dogadujesz się jak z nikim innym, zakochuje się w tobie. w takiej sytuacji nie wiadomo co robić, kochasz go ale jak przyjaciela, nie wiesz czy czujesz coś więcej, ale jeden twój choćby najmniejszy zły gest może wszystko zepsuć, zniszczyć to co budowaliście przez tak długi okres. przecież to niby takie wspaniałe nie? ta cała miłość, te amory i zakochani ludzie, a co ja o tym sądzę? fakt, faktem jest to piękne uczucie ale rani wiele ludzi. nie lubię być zakochana, pomimo iż kocham to uczucie. a teraz czeka mnie wieczór z górą przemyśleń, kawą, i pih'em w głośnikach. tego potrzebuję. ;-)
cześć kochani! ;-*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz